Rehabilitacja pacjenta

REHABILITACJA WSPÓŁCZESNYMI KONCEPCJAMI TERAPII

Skuteczność w przywracaniu sprawności naszym pacjentom jest dla nas priorytetem. Na wszystkie stosowane metody fizjoterapii posiadamy międzynarodowe certyfikaty potwierdzające nasze kompetencje. Doskonale wykwalifikowany zespół fizjoterapeutów, stale poszerza swoją wiedzę i zdobywając doświadczenie na kursach i szkoleniach. Przyjazna atmosfera, pomocny personel, całościowe i indywidualne podejście do problemu pacjenta gwarantują, że będą Państwo zadowoleni z naszych usług.

Pracujemy zarówno z osobami dorosłymi, jak i z małymi pacjentami. Rehabilitacja przeprowadzana w naszym Centrum ma  charakter terapii indywidualnej. Przed pierwszą wizytą przeprowadzana jest zawsze konsultacja oraz dodatkowa diagnostyka. W przypadku dzieci ćwiczenia są wykonywane w obecności rodziców. Program opracowany jest indywidualnie dla każdego Pacjenta oraz dostosowany do jego możliwości i potrzeb. Wraz z postępami w terapii ćwiczenia są modyfikowane. Rodzaj, tempo i rytm ćwiczeń dobierane są zawsze indywidualnie.

Pracujemy nowoczesnymi metodami terapeutycznymi, m.in.: PNF, Mulligan, NDT Bobath, Ackermann, PRI, FOI, Cyriax…

Prowadzimy również profesjonalną terapię obrzękową, na którą skałada się drenaż limfatyczny, terapia uściskowa i bandażowanie.

Naszym największym sukcesem jest grono zadowolonych i wdzięcznych pacjentów. Głównymi celami w pracy z pacjentem są:

• precyzyjne rozpoznanie schorzenia;

• dobranie odpowiednich metod terapeutycznych podczas całego procesu usprawniania;

• szybka i skuteczna pomoc w stanach ostrych;

• efektywna terapia dolegliwości bólowych;

• indywidualny plan terapii;

• bezbolesne i dające pozytywne efekty techniki zabiegowe.

Każdy pacjent ma na bieżąco prowadzoną swoją kartę leczenia.

Specjalizujemy się w schorzeniach ORTOPEDYCZNYCH m.in:

• choroby i uraz kręgosłupa,

• ból kręgosłupa / odcinka szyjnego / piersiowego / lędźwiowego,

• stan pourazowy / po złamaniu / po skręceniu,

• ból stawu barkowego,

• ból stawu kolanowego,

• choroby zwyrodnieniowe,

• skoliozy / dyskopatie / rwa kulszowa,

• w różnych dysfunkcjach narządu ruchu,

• w usprawnieniu stawów biodrowych i kolanowych (np: po wszczepieniu endoprotezy, przy chorobie gośćcowej);

oraz w schorzeniach NEUROLOGICZNYCH m.in.:

• uraz rdzenia,

• udar mózgu,

• stany po urazach mózgowo-czaszkowych,

• schorzenia obwodowego układu nerwowego,

• mózgowe porażenie dziecięce,

• w ciężkich przypadkach – wizyty domowe.